Het resultaat

Tijdens de DDW2014 is de visie van CircumSpectio getest in de praktijk.

Het podium was de kruisstraat en oud-woensel. 

 

Het doel was een eerste stap maken naar een gelukkige maatschappij, de eerste trede van de Maslov-behoefte piramide nemen.

Door de deelname is het directe resultaat dat een nieuwe doelgroep de kruisstraat blijvend heeft weten te vinden. Maar vooral: De "energie" en het sentiment over de gehele linie van inwoners, winkeliers en bedrijven is veranderd!

De visie is getest, en het resultaat is zoals verwacht en voorspeld in de visie.

 

Dit resultaat is een prima basis om we verder uit te bouwen.

De volgende stap naar een CircumSpectio maatschappij kan gezet worden, en is een prima basis om mijn visie gekoppeld aan dit geteste model verder uit te dragen.

 

 

 

Overzicht in 7 schema's

Op onze centrale locatie in de kruisstraat hebben wij samen met bezoekers een overzicht gemaakt van het systeem wat we daar hebben getest. 

Dit schema geeft weer waar we vandaan komen en hoe we cultuur kunnen inzetten als marketingtool om te komen tot een duurzame maatschappij. Hoe bedrijven meer omzet krijgen en dit systeem en daarmee cultuur omarmen en het systeem verder in werking zetten.